DANGER DANGER!


Hjärnan når snart kokpunkt och det känns i tinningarna, snart börjar det väl ryka ur öronen förstås!
Har suttit framför datorn hela dagen och redigerat och fixat och trixat med text och sånt där som ska vara perfekt. Inte roligt, men absolut ett måste för dem stackarna som ska läsa skräpet.

Har inte fått många pauser och nu var det tänkt att jag skulle skriva ett avsnitt om LP-stiftelsen, men jag känner mig helt mör så jag tror jag bara tar det jag har så långt och lämnar det till imorgon när vi sitter tillsammans och då båda kan bestämma vad som ska tas med.

Ph kommer hit ikväll och vi ska ha lite kvalitetstid. Blir inte så mycket av sånna saker nu när jag hela tiden måste plugga och är trött och grinig på kvällarna. Men det ska bli mysigt att få krypa upp i soffan och mysa med honom och se på Desperate Housewives..

Ska ni se Desperate?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag sitter bänkad! :) Längtar till nästa tisdag.

2009-12-08 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0