De tre musketörerna

Ska träffa mina två vapendragare ikväll, två favvisar. Snacka tjejsnack och bara vara. En hemkommen från värmen och en hemvändare från Sthlm. Ska bli kul att träffa dem, det var så länge sen vi alla tre träffades. Sist vi sågs var nog flera år sen om jag inte minns fel.

Har fejjat här hemma idag. Nu återstår bara dammsugningen av golven. Men jag måste ju lämna något till imorgon så jag får dra runt i smutsen några timmar till här hemma. Känns skönt att det är hyfsat städat här hemma för en gång skull. Har inte haft varken ork eller tid att hålla undan medan uppsatsen har skrivits. Köksbordets botten syns äntligen. Den har varit belamrad med böcker, papper, julklappar och annat krafs. Nu ser man träfärgen, äntligen! Hade nästan glömt hur den såg ut.

Ni som ska ut och fyra av raketer ikväll.. snälla lägg av med att bränna upp era pengar och skrämma djuren. Det är inte värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0