Hurv!

God morgon, eller Goddag om det passar bättre?!
Har varit uppe ett tag och börjar känna mig lite mer som en människa. Det är kallt och hurvig både inne och ute idag. Vet inte vad problemet är men jag misstänker en oisolerad altandörr. Fryser överallt gör jag!

Hade tänkt träffa Fia, som kommit hem över jul, på stan för att ta en kopp kaffe men hon vägrar ju svara i mobilen den lilla lusen! Kanske blir att jag sveper ner på stan ändå och tar en kaffe i min ensamhet, kan ju också vara trevligt ibland. Lär väl vara tjockt med folk som är panikslagna och ska köpa de sista klapparna. Har också en liten julklapp kvar. Blir säkert något på Lagerhaus för en billig slant, inget jag orkar ödsla energi och armbåga mig fram över.

Nu ska jag ut i snön och traska sen beger jag mig.. ikväll ska jag och Ph ha julmys här hemma med tomtegröt, glögg och julklappsöppning. Han åker ut till hans pappa i Sörmjöle på julafton så vi kommer inte att ses i år. Blir kul att få öppna några klappar i förväg. Ska försöka komma ihåg att köpa batterier till kameran så att jag kan ta lite bilder.

Nu är det inte många dar kvar till doppardan.
Längtar ni?


Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack så mycket! Jodå, nog tror jag det :)

2009-12-22 @ 22:26:09
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0