Livet är mig åter

Jag älskar livet!
Fåglarna kvittrar mellan snötäckta kvistar och snöflingorna slår mig lätt på kinderna. Jag känner inga bekymmer och vill ta världen i mina händer och kyssa den!

Som ni kanske kan läsa mellan raderna så har ett tungt sjok lyfts från mina axlar. Ikväll blev vi äntligen klara med uppsatsen. Som vi har kämpat den här helgen! Har suttit till sena kvällar både Lördag och Söndag för att kunna lämna in för slutgiltig handledning imorgon kl 13. Sen ska det säkert kompletteras lite eller ändras om, men det grova jobbet är gjort. Får hoppas att han inte sågar oss totalt imorgon bara. Då raseras nog min värld igen.

Om man slår upp ordet risig kan man med en stor sannolikhet se en bild av mig som jag ser ut just nu. Helt ärligt minns jag inte sist jag duschade och håret skulle jag kunna använda för att pensla stekpannan. Det är INTE rent. Känner mig som den äckligaste, men det har inte riktigt funnits något fokus på hygien den här helgen. Vi har båda suttit som sluskar och käkat godis samtidigt som vi pendlat mellan de olika graderna i helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0