Mjölkmusch och lambada

Ännu en dag full av analys, analys och åter analys.. det tar aldrig slut!

Har suttit som en slapptask i soffan hela kvällen och kikat Bonde Söker Fru medan jag virkat på den allra sista julklappen. Tur att jag hade virk att gömma mig bakom när Roger dansade magdans, ville INTE kräkas upp i munnen och återse middagen. Fy bubblan för mjölkvita karlar med röd musch som ska skaka rumpa på bästa sändningstid. Urk!

Nu ska jag bädda ner mig med Umeå Guidens julkorsord och sudoku.
Imorgon gäller samma h-vete som idag. Ge mig styrka, någon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Anget! Pumpar skolan ut all din energi? När är du klar? Hoppas allt går fint! Kör inte ut dig! Ha en härlig jul/Strand

2009-12-17 @ 23:44:00
URL: http://www.themessonthefloor.blogspot.com
Postat av: Hanna

Herre! Gått skitfort ju!! Grattis i förskott! Ja, klart det känns svårt med jobb, men det kommer! Fatta att du liksom tagit examen snart, stort! Jag pluggar, det ska bli samhällsvetare av mig, ska läsa Samhällsgeografi B till våren, fortsättning (distans) sen blir det å söpa program till hösten! Får se var det bär av, kanske stannar i Umeåt! Lände dit! Hoppas C-cillisatsen går fiint!

2009-12-18 @ 00:18:14
URL: http://www.themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0