Näst sista dagen på 2009

Fortfarande krasslig i halsen och lite mosig i huvet, men vem dör av att vara lite sjuk..?

Drog en sväng på Coop för att försöka roffa åt mig lite mat till nyårshelgen. Shit vad mycket folk, helt hänsynslösa också! Fick pressa mig igenom hyllorna för att komma fram. Jag ska sitta inomhus och goffa i mig ostkrokar och cola samtidigt som jag läser uppsatser för brinnande livet under nyår. Inte så roligt, men bättre än att skriva sin egen.

Köpte även en massa nystan garn så jag har något att pyssla med när fritiden blir vardag. Jättefina billiga garner. Nu måste jag bara lära mig att läsa mönster så att jag kan göra rätt storlek till folk.

Ikväll kommer Berty hit till Sibirien. Han bor i Götet vantligtvis. Sista jag träffade B var jag 9 bast. Jag var klädd i en röd klänning med vita prickar och hade cykelbyxor med röda och vita ränder. Jag minns att jag grät när vi var tvugna att ta tåget hem till Umeå igen. Ska bli roligt att se honom igen efter ca 17 år. Nu måste jag göra mig klar och rasta foffan..

Vad gör ni dagen före nyårsafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0