Nattskiftet

Jaha, då ska man jobba natt för första gången i livet. Det känns ju peppande.. not!
Lär vara som ett vandrande lik imorgon vid 7-tiden då jag går av.

Börjar 21 ikväll och ska vara resurs på jobbet inatt. Jag ska alltså springa runt på olika avdelningar och assistera om det behövs. Kommer att gå runt med jobbmobilen så att de olika avdelningarna kan ringa..

Känns lite nervöst måste jag säga, även fast de flesta sover så känns det så främmande. Men just med det i åtanke lär det inte vara på samma sätt under natten som under dagen.

Nu ska jag vara lite effektiv en stund så att jag kan vila inför natten innan jag ska iväg..

Vad ska ni göra för skojjigt en sån här Fredagkväll?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra. Jag skulle absolut inte klara av att jobba natt, är alldeles för kvällstrött. Fast i och för sig med barn blir det ju några nattskrift i veckan =)

2009-12-04 @ 16:10:31
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja det känns bra, jag tkr det är roligt att baka så det känns som rätt linje för mig:)

Jag vet faktiskt inte vart vi ska fira. Jag har inte fått höra så mycket. Jag känner att jag behöver veta det så jag vet vilka jag ska köpa julklappar till, det är ju bara 20 dagar kvar till julafton så det är väl bäst att man börjar handla nu :D

2009-12-04 @ 16:52:29
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0