Nedräkningen kan börja

Första December idag. Om 30 dagar ska uppsatsen vara färdig, om 24 dagar är det julafton och jag känner ett vemod inför detta. Hur ska man hinna allt egentligen?

Vore skönt att lägga om mina sovtider så att jag inte vaknar så förbaskat sent jämt. Försökte gå upp vid 8 tiden idag, men det var helt omöjligt att lyfta huvet från kudden. Den satt liksom fast på huvet. Försökte sen där vid halv nio, då gick det iaf att lyfta på ett ögonlock men upp kom jag inte förrän vid 9-snåret.

Nu har jag varit ute på en prommis, fått i mig lite frukost och lagt mig tillrätta i soffan för nu ska det transkriberas av bara attan! Intervjun ska vara transkriberad och klar idag.. det får ta den tid det vill men imorgon ska jag skriva ut och börja koda.

Om exakt 44 dagar är examensavslutningen och jag ska be till högre makter att jag får det där diplomet i Aula Nordica.
Då var det väl dags att sätta igång med plugget då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0