Pluggpaus

Idag tar vi en break från uppsatsen. Nu väntar en tredagars helg som ska fyllas med julklappsinslagning, köpa det allra sista och kanske svepa ihop en kaka eller två.

Jag sov till 11.30 idag. Tror att det verkligen behövdes med tanke på hur trött jag varit de senaste veckorna. Nu sitter jag med min ömma arm i soffan och försöker strukturera upp dagen. Jag vet inte alls var mina biverkningar, frossan, huvudvärken och den allmänna smärta jag blev informerad att jag skulle få.

Ont i armen, ja men nu börjar det ordna till sig. Kunde ju t.o.m ta på mig jackan utan problem imorse. Att sätta upp håret var inte heller något problem. Men dagen är inte slut än så.. får väl se om biverkningarna kommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0