Shot i armen

Som ni såg i föregående inlägg stod jag i kön för att ta svinis-vaccinet.
Det var en rätt lång kö och gubben framför mig var lite nipprig och förvirrad, många såg stela och nervösa ut men som ni säkert kan tänka er var jag inte ett dugg nervös..

Eller jo, klart jag var lite nervös. Man vet ju aldrig hur man kommer att reagera på vaccinet vilket blir en sorts, negativ eller positiv, överraskning. Efter sprutan hade skjutits in i armen var det raka spåret hem och tokdammsuga. Jag har tänkt svepa över golvet hela veckan men jag har helt enkelt inte orkat. Men eftersom att jag inte vet hur invalido jag blir av den här lilla shoten så vill jag vara på den säkra sidan. Har även slängt in en maskin tvätt eftersom att det börjar sina i strump- och trosförrådet.

Ikväll ska jag åka och hämta lite saker på Grubbe och sedan blir det att slappa i soffan med Mammas pojkar på teven och glögg med lussekatt. Köpte en lussekatt på Preem när jag hade tankat.. inte lika gott som hemgjorda, men bättre än inget.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0