Till mig?

Ja då var det alla klappar då.. man kan nästan tro att jag är 10 år igen med tanke på hur mycket saker jag fick. Här kommer iaf bilder på det mesta.. har några fler bilder i kameran som kommer upp sen.



Utetermometer (katt), Kändiskorsordsboken, mascara, läppglans och foundation från Maybelline.



En kinesisk tekopp med inbyggd sil och Vår Kokbok.



Världens skönaste skor, UGGs och Goose-jackan. Varmt och gosigt!
Ser ni vem som också gillar jackan?



Stickad väst-tunika och världens mjukaste och gosigaste kofta. Båda från Kina.



En Hello Kitty sweatshirtklänning och en liten tjuvkik på interiören till bilen..



All klädsel kom i den där söta kartongen och det där är bara ett axplock av allt som följde med.



En Pashmina pläd som är perfekt skuren så att man kan vira den runt kroppen.
Svårt att förklara men genialt!

Tack all familj och alla vänner för jättefina saker och en jättetrevlig julafton!

Kommentarer
Postat av: Anni

åh vad många fina klappar!

2009-12-25 @ 11:30:38
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Karin

nice.. en goose har ju jag med, GRYM jacka, man blir ju aldrig besviken på den:)

jag fick me uggs! såå underbara:D

kram!

2009-12-25 @ 11:33:34
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0