Allt är hemligt numera

Ni kanske tror att jag helt gett upp på virkningsprojekten, men icke då!
Jag virkar på här hemma utan att dela med mig av mina färdiga skapelser. Anledningen är att det jag virkar just nu bara är inför stundande julafton. Kan ju inte visa vad jag gör, då kan ju de som ska få grejerna se i förväg.

I skrivande stund är ca sju julklappar helt klara, om inte fler. Känns skönt även om storlekar och sånt kan vara svårt när man inte direkt kan be folk mäta sina kroppsdelar. Det ger ju ännu fler ledtrådar..

Är väldigt nöjd med mitt hittills största projekt som blev klart igår. Hoppas flickan som ska få det blir glad. Vet iallafall att det är gjort i hennes favoritfärg. Nu hoppas jag bara att det ska passa på hennes knopp och kropp.

Men jag ska ta bilder och visa er efter att julafton passerat.. Är bra inför framtida inspiration också att veta vad man faktiskt gjort. Det roliga med mina projekt är att allt i stort sett är freestylat. Jag har haft en tanke i skallen och sen försökt virka fram det. I vissa fall har det gått bra, i andra fall är jag mindre nöjd. Men jag har någon månad på mig innan det ska vara helt klart. Har även insett att en mössa jag gjort blivit lite i största laget. Så det finns lite att göra..

Har ni några bra virktips att ge mig så skulle det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: karin

hehe oh yes, rätt svar!

hoppas du haft en finfin helg nu:)

2009-11-22 @ 20:46:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: LINEEN

hehe ja lite uttjatat faktiskt men tkr paolo är mer rätt än Linda som var sist iaf. =)

2009-11-23 @ 11:28:43
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0