Bakom reklamblaskan

Här sitter jag helt yrvaken och försöker få något vettigt gjort. Tittade mig i spegeln och det närmsta jag kunde relatera till mig själv var en skadeskjuten kråka. Herregud så trött jag ser ut!

Därför tänkte jag bjuda på en bild, dagen till ära.. det är ju trots allt Tisdag. Mina påsar under ögonen skulle kunna extraknäcka som tepåsar idag, hyn är blek som det vitaste A4-ark och håret står åt de flesta håll. Hurv!
Obs! Detta är INTE reklam!


Just det, jämför med vem du vill..



Tur att det är några timmar kvar innan jag ska vara på skolan, två timmar rättare sagt. Då kanske jag hinner fixa någon typ av anordning till påsarna och rouge har jag hört ska fixa en blek hy.. håret får bara en tvätt, enklare än så gör vi det inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Tack för ditt svar på min kommentar :)

Ja, jag det ska banne mig bli en Hello Kitty kalender! ;) Och för att svara på din fråga så var jag 18 när min son föddes, nu är jag 19!

Jag gillar ditt namn på din blogg.. på tal om ingenting! Enkelt, men fyndigt!

2009-11-17 @ 14:04:31
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0