Bortkopplad

Har inte haft någon som helst kontakt med omvärlden idag. Har pysslat med hemligheten hela dagen. Tog en snabb oxfilépizza med ädelost från världens bästa pizzeria till lunch för att sedan sätta igång igen. Det har varit sjukt ansträngande och jobbigt rent psykiskt, självförtroendet fick sig inte en boost direkt..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa i soffan, imorgon börjar en ny vecka med en massa som ska göras. Börjar känna av min spänningshuvudvärk som jag alltid får när jag är stressad och spänd inför något. It's killing me!

Nu ska jag göra mig en kopp te och se på "Vem kan slå Filip och Fredrik?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderade på det först jag med.. men nej, skulle bli lite för mycket kom jag fram till:)

2009-11-15 @ 22:19:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: em

alltså vad är det du gööööör?

2009-11-15 @ 22:26:43
Postat av: Emma

Den där pizzan lät inte alls god, fast jag är ingen fan av ädelost.

2009-11-16 @ 10:37:19
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0