Burken med dumheter

Tv-kvällen är snart över.. har varit en medioker kväll på dumburken.


Bilden är lånad från tv3.se


Det roligaste jag vet på Måndagar är att se Sveriges fulaste hem. Det är så klockrent med mina favorit designers Simon och Thomas. Trots att de har en förkärlek till orange som är min skräckfärg så kan jag inte sluta förundras över hur dem tänker när de skapar rummen. Förra veckan inredde dem ett vindsrum med vit och grönrandigt tak med röda väggar och en massa annat jox. Min första tanke är alltid: NEJ!! Men när det är färdigt har jag ändrat uppfattning.. och det händer varje gång, förutom när de inredde ett kök helt i orange. Det gav mig kalla kårar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0