Dagens Tips: Gift

Jag har just druckit gift.
Detta var den mest obehagliga dryck jag någosin druckit. Och detta dricker folk dagligdags?!

Giftet kallas i folkmun snabbkaffe, detta borde inte ens få säljas enligt mig. Blasket vi har på skolan är ju närmare riktigt kaffe än den här avgrundsgeggan.

Just idag så hade jag slut på mitt vanliga Zoegas och jag tänkte att lite snabbkaffe har väl aldrig skadat någon. Men ack så fel jag hade..

Jag gjorde mig en kopp, tog mig utanför dörren och tände en pinne. Vid första klunken kände jag hur hela min kropp tog avstånd från skiten. Eftersom att jag läser en del bloggar så vet jag att vissa faktiskt dricker detta dagligen om de nu inte råkar ha vägarna förbi något ställe som säljer Take Away-kaffe. Till dessa människor vill jag säga att ni MÅSTE ha fel på smaklökar och allt annat inne i käften. Det är ren och skär tortyr att måsta dricka det där..

Anledningen till varför jag ens har en baotastor burk med snabbkaffe är att den på något sätt måste ha hamnat här i samband med att jag och Ph kom hem från en utlandsresa.. eller så har någon planterat den i mitt skafferi av ren ondska. Nej, aldrig mer ska jag lura mig själv att dricka smörjan..

Tacka vet jag bistrobryggen och Phs mammas kaffemaskin Moccamaster, det är grejer det!

Sen vill jag också passa på att Gratta Isak på födelsedagen!
Ska på middag till Phs mamma lite senare och sen blir det firande hos Isak.. ska bli mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha ja då måste jag ha fel i käften ;)



Dricker dagligen snabbkaffe och det är bättre än vanligt! Men hmm det låter nästan som att du har eldorados snabbkaffe för sånt smakar skit!! Men neskafe då är det andra bullar!

2009-11-13 @ 19:05:34
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0