Dagens Tips: Nytt album - nytt fan

Daniel Lemma har kommit ut med ett nytt album, Rebound. Efter att ha blivit tipsad om den nya singeln, Angelique från albumet så blev jag nyfiken på resten av låtarna.

Som jag skrev tidigare så har jag aldrig varit något direkt fan av just honom. Men nu tror jag att det har skett någon form av frälsning. Lyssnade på albumet igår och nu vill jag bara höra det igen och igen och igen..

Blandningen av låtar är perfekt samtidigt som man fylls av ett underligt slags lugn när man hör dem. Satt och virkade i min ensamhet med musiken i bakgrunden och det kändes helt perfekt.

Av mig får Mr Lemma betyget: ÄÄÄÄ

Leta upp karln på Spotify och lyssna.. jag lovar, ni kommer inte att ångra er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0