Dreaming - hot or not?

Inatt drömde jag den konstigaste drömmen på länge.. den är så underlig att jag nästan inte vågar gå in på vad som hände.

Men till saken hör att jag drömde om en person jag inte träffat på över 10 år. Vi gick i samma klass hela skoltiden fram till högstadiet, vi har bott grannar i mer än 10 år och jag har aldrig, och då menar jag ALDRIG sett honom som något annat än en kompis. Men i drömmen var jag helt besatt av den där killen. Fast jag tycker mig minnas att jag tittade på hans läppar i drömmen och tänkte - NEJ, det där går ju inte!

Så jag visste på nåt sätt men ändå inte.. mycket underlig dröm.

Jag kan inte skaka av mig obehaget på nåt vis. Jag avskyr sånna där drömmar som man inte vill komma ihåg men som ändå pockar på uppmärksamhet hela dagen. Och då när det kommer till drömmar man vill komma ihåg, som när man har free access och hur mycket pengar som helst till ett stort köpcentrum, då minns man inte ett skit!

Drömmar sucks!

Kommentarer
Postat av: fia

å guuu ja måste komma på vem du menar... jag tror jag vet vem men gosh int säker. Förstår hur du menar helt med de sablans drömmarna. Det finns en person som jag drömde om för flera år sedan som jag inte känner som fortfarande känns konstigt att stöta på nu när vi råkar ha en massa gemensamma kamrater haha... sjukt med sant. Tycker det känns konstigt att pressentera mig för honom tillome.:)

2009-11-18 @ 19:26:47
URL: http://nowatlastiknow.blogspot.com/
Postat av: Emma

Du får titta förbi när det lugnat ner sig.

Då kanske du får veta vad det blir för något =)

2009-11-18 @ 20:34:18
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0