Goddagens

Vilket pissväder!

Man blir inte direkt peppad av att gå utanför dörren. Har just skjutsat Ph till Mariehem för att hämta hans bil som han lämnat där i helgen. Om några timmar ska Alfons iväg till Farbror Doktorn och kastreras. Vi kämpar här hemma för att han inte ska inse att han är hungrig. Han måste fasta nu innan han ska sövas och lilla Alice skriker konstant efter sin matskål. Men jag vill inte ge henne mat förrän Alfons har blivit instoppad i transportburen vilket kommer att ske strax innan vi ska åka iväg.

Nu ska jag sätta mig med hemtentan som ska vara inlämnad imorgon. Har skrivit en del men är långt ifrån klar. Måste lägga på ett kol nu. Jag vill inte sitta de sista timmarna innan inlämning imorgon och knappra som en galning. Det får helt enkelt ta den tid det tar att bli klar. Om jag så ska sitta hela kvällen..

Ser ni mig skriva en massa inlägg får ni gärna skälla på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0