Gör Om Mig!

Sitter med näsan i datorn samtidigt som Djävulen i Prada rullar på tv:n.

Jag drömmer mig bort in i en garderob där det finns oändligt med snygga kläder i min storlek, snygga skor, jackor, väskor.. ja allt! Man kanske ska anmäla sig till ett sån där gör-om-mig grej.. då man blir stylad och uppklädd. Eller så inte, man kanske blir utklädd till en påfågel och får blått hår. Det vill jag ej..

Nä men nu springer hon på teven.. jag blir utmattad bara av att se.
Måste hämta lite mer Salmiakki och juice.

Kommentarer
Postat av: Himmel unt pannkaka!

Ja, varför är inte varje hem utrustat med en sån garderob??!

2009-11-02 @ 00:59:51
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0