Jäktad?

Jag vet inte vilken fot jag ska stå på eller hur jag ska hinna allt jag bör göra innan jag ska jobba ikväll.
Har pluggat på förmiddagen på skolan, fipplat med artiklar hit och dit. Himla rörigt!
Nu har jag packat iordning partyväskan inför jobbet med diverse dildos och annat smått och gott. Pratat med värdinnan och fått vägbeskrivning, ska nämligen ändå till Sävar. Det är en hyfsad bit från stan och jag är inte speciellt hemma i de kvarteren. Jag hoppas att jag säljer bra!

Men nu hoppas jag att det ska ordna sig och att jag kommer dit välbehållen.
Ska köra som en snigel så att jag inte missar avfarten och hamnar i Robertsfors eller nåt..

Med risk för att det blir halkigt ikväll när jag ska hem så gruvar jag snart ihjäl mig. Jag vill inte glida av vägen eller hamna under någon långtradare.

Om en liten stund ska jag svansa ut med hunden, käka lite mat, klä mig propert..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0