Kommer inte kunna hålla mig..

Allt är så hemligt. Jag vill verkligen att det ska bli en överraskning. Men jag måste vara den minst lämpade att hålla inne med sånna här hemligheter. Jag lyckades att hålla mig från att säga något till mamma i telefon idag, det är verkligen en bedrift. Hade inte tänkt att hon skulle ingå i parterna som inte får ta del i hemligheterna, men jag har ångrat mig lite.

Hur ska jag kunna hålla snattran ända fram till jul? Jag kommer ju att försäga mig på nåt sätt..
Hur sätter man munkavle på sig själv? Jag vet ju vad jag ska få av henne i julklapp, ska hon då inte få veta vad hon ska få? Nää.. det ska hon självklart inte, blir ju roligare på det viset.

Mamma ska till Kina nu i December för att julshoppa, snacka om avancerad resa för julshoppingen.. men lika glad är jag för det. I Kina finns en massa Hello Kitty och billiga kläder och skor.

Nä nu måste jag börja packa ihop inför morgondagens hemligheter.
Håll tummarna för mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt att få åka till Kina och shoppa!!!

Tänk vilka fina julklappar du kommer att få!

2009-11-15 @ 15:42:06
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: NeMo

tänk va massa kitty! OMG! Du å jag skulle stå stumma och titta hahha

2009-11-15 @ 22:07:02
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0