Kvällsmys

Har haft en sjukt mysig afton med två härliga tjejer. Det bjöds på hemmagjord glass med hjortronsylt och en massa annat gott. Sånna kvällar är få förunnade och borde göras oftare!

Nu sitter jag med en hund i soffan och väntar på att jag ska få klartecken att åka in mot stan för att hämta upp ett trumset som ska forslas till en replokal i utkanten av la stada. Är lite pömsig i ögat men jag tillåter mig inte att vara trött.

Imorgon ska transkriberingen göras för en av två intervjuer om jag hinner, ska även dammsuga det här förjävliga golvet som aldrig känns rent oavsett hur många gånger jag dammsugar det. På kvällen ska jag Ph och Pb se El Clasico hemma hos Ph med en pizza.

Ett skönt avslut på en skön helg!
Sov gott ni som får..

Kommentarer
Postat av: Isak

jag tror jag hänkar till ph! HD is tha shit

2009-11-29 @ 03:08:52
Postat av: em

aa d va mys att ha er här =) jag glömde dock att plocka fram rockband, eller, jag var väl inte helt in the mood. idag har vi införskaffat beatles-rockband så nästa gång då jäklar!

2009-11-29 @ 19:03:14
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0