Motorerna är det inget fel på!

Det var ett riktigt motormedley igår när jag skulle sova.
Mysfaktorn var hög när båda mojjarna la sig intill mig och satte motorn på högvarv. Jag filmade och trodde i min enfald att det skulle höras hyfsat bra i upptagningen. Men Nej, deras motorer hördes säkert ner till undervåningen, men min mobil lyckades nästan inte alls. Makalöst!

Sov som en bebis och vaknade av att det låg snö på backen.. lite som om någon strött florsocker på marken men tröttnat efter ett tag. Det är på tok för lite snö. Jag vill ha drivor med snö så att man får klä på sig ordentligt när man går ut och inte behöva småfrysa som det är nu.

Idag ska jag söka artiklar till uppsatsen, men först ska jag iväg till Zoocenter och köpa lite foder till hunden och sand till mojjarna. Blir först en sväng till macken för att pumpa in lite luft i däcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0