Orolig natt

Har vaknat ett flertal gånger under natten med enorma magsmärtor. Det gör ont, så ont. Redan igårkväll började magen säga ifrån. Och denna typ av symtom har jag haft tidigare då jag hade ätit naturchips. Den gången körde jag porslinsbuss hela natten. Den här gången misstänker jag ädelosten. En ganska stark ost och en massa fett, min mage är lite halvkänslig för sånt trots att jag stoppar i mig en massa skräp titt som tätt. Men jag har iaf sluppit hulka över porslinsbussen..

Inte nog med det, jag vaknade även med en skön träningsvärk i bröstmusklerna. Gårdagens aktiviteter fick mig att upptäcka muskler som aldrig använts tidigare tydligen. Värker i hela kroppen..

Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det plugg för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där pizzan var nog inte så bra trots allt...Hoppas du piggnar på dig!

2009-11-16 @ 11:55:46
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0