Otippat, mycket otippat!


Vilket team!

Måns Zelmerlöw, Christine Meltzer och Dolph "Dolphan" Lundgren ska dela på detta prestigeuppdrag som programledare för Melodifestivalen 2010!

Enligt presskonferensen ska Måns och Christine leda samtliga program tillsammans och Dolph ska vara med i det första och det sista men vara delaktig i samtliga fast på håll. Jag gissar att han kommer att vara den flygande reportern i de olika städerna som deltävlingarna ska hållas. Men det är bara en gissning.

Det här tror jag kommer att bli bra!

Måns påstår att han kommer att vara mycket snäll med artisterna, och med tanke på att han medverkat i folkfesten i rollen som artist så har han en bra utgångspunkt. Han är ju fin att titta på dessutom!

Christine är enligt henne själv en Schlagernörd vilket i mina ögon är ett stort plus. Jag är ju lite av en schlagernörd själv.. så jag tror på henne. Rolig är hon också!

Dolph har inte sett en svensk melodifestival på 26 år. Han kommer att få en chock över vad som har hänt de senaste decennierna. Och hans egenskaper som skådis har vi väl alla sett i Rockyfilmen, ja det ska hur som helst bli spännande att se hur han axlar rollen..

Vad tror ni om den här trion?

Kommentarer
Postat av: bellisima

very much so, dolph haha

2009-11-10 @ 12:36:08
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Karin

vad är själva uppdraget? du borde ha skrivit det tidigare i texten;) bara lite konstruktiv kritik:)



haha ja eller hur skrev dit lite text om det nyss:p

2009-11-10 @ 12:46:49
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0