Periodare

Inser att de mesta jag tar för mig tycker jag om att göra i perioder, inte hela tiden och inte för sällan.

"Hej, Jag heter Angelica och är periodare!"

Som det här med virkningen. Ett tag var jag som besatt, jag tänkte på virkning, jag drömde om virkning, hela tiden! Jag planerade in när på kvällen jag skulle unna mig lite virkning och vad jag skulle påbörja när jag var färdig med det jag höll på med. Det är det som gör att jag tillslut blir helt avtänd.

Har haft ett uppehåll på några veckor nu och känner julen komma allt närmare. Detta innebär att viloperioden snart är över. Jag måste återuppta mitt beroende..

Kommentarer
Postat av: stigedahl

men så där är det väl med allt :) iaf för mig!! Hah, jag är också en periodare.. med allt.. så känn dig inte ensam :) men nu när jul närmar sig kanske man borde ta upp stickningen iaf, det är ju som mysigt!!

2009-11-10 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0