Ready for takeoff

Imorse när jag vaknade snoozade jag några extra gånger eftersom att jag inte kommer att få sova i min egen säng förrän på fredag morgon när vi kommer hem.

Nu står väskan packad, intervjumallen är färdigskriven och det enda som väntar är middag och en sista promenix med foffan. Ikväll åker vi mot sydligare breddgrader och vi kommer inte att vara lättklädda nej nej..

Vi ska nämligen sitta i ca två timmar och vänta på ett tåg i Jönköping inatt, blir nog mindre roligt. Än vet vi inte om vi har möjlighet att sitta inomhus så vi tar med våra tjockaste dunjackor för att slippa frysa. Jag ska gardera med långkallingar. Hatar att frysa!

På hemvägen blir det bättre, då åker vi tåg hela vägen hem med ett byte i estocolmo. När man ska hem vill man hem och att vänta på något transportmedel skulle kännas outhärdligt. Så vi hade tur med tågen hem.

Nu ska jag slappa lite i soffan de sista timmarna så att jag får ut det sista av den här sköna tillvaron innan vi pyser iväg. Jag är nog rätt hemmakär när det kommer till kritan. Har resfeber, men inte den vanliga typen, jag längtar redan hem faktiskt.

Det brukar släppa direkt jag kommit mig iväg så oroa er inte för mig.. ska bli kul att se Sverige genom ett tåg/bussfönster!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag önskar Dig en trevlig Resa ..!!

Vi måste ha kontakt via mobilen..ikväll,,

Puss & Kram Mamma

2009-11-23 @ 16:16:54
Postat av: mamma

Du behöver inte vara orolig över djurfarmen ..den tar Philip och Jag hand om ...

Du kan slappna av och fokusera på ditt ..

Kram Mamma

2009-11-23 @ 16:19:03
Postat av: Emma

Lycka till!

2009-11-23 @ 19:04:16
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0