Sådär ja..

Har just avverkat närmare 300 nya inlägg på bloglovin, kanske inte det mest kreativa jag gjort under dagen, men det var helt enkelt ett måste. Har inte kunnat läsa så många bloggar under tiden jag varit bortrest så jag hade en del att ta igen, det är också därför jag inte har ägnat mig så mycket åt min egen blogg. Inspirationen har helt enkelt inte funnits där.. men nu ska det bli andra bullar!

Ikväll blir det Lördagsmys med Em & L. Ska bli roligt att träffa brojdsen och tjöta hål i huvet på dem.
Nu ska jag ta en sväng med hundstackarn och sen svänga förbi Preem för att käka en korv. Måste verkligen ta mig till en matvaruaffär.. det är tomt i kylen!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0