Silent Library

Är det någon som ser programmet som just nu går på Kanal 5, Silent Library?

Vilket fiasko.. det är knäpptyst förutom 6 små fnittriga killar som sitter mittemot varandra vid ett bord. Det tävlas om regelrätta straff som att bli vaxad på benet, äta chilifrukter, dricka te med naglar o.s.v och det går ut på att vara så tyst som möjligt. Norge, Sverige och Danmark tävlar mot varandra i tre gånger tre omgångar.

Än så länge har kalibern av straffen inte varit några direkta gallskriks-straff och killarna sitter mest och skrattar åt varandra. Jag tappade sugen efter första 5 minutrarna men känner ändå att jag måste se hela. Jag vill se lite mer avancerade straff..

Nästa Måndag gör jag något mer värdefullt den här tiden på kvällen.. som att sova till exempel.


Kommentarer
Postat av: em

jag tycker straffen var nog så grymma, tånaglar fyyyyf*n.

2009-11-03 @ 08:04:54
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0