Trots fixet

Duschade, sminkade på fejset och klädde mig någorlunda men ändå fick jag höra att jag såg hängig ut i skolan.. Det måste vara vädret som ger mitt yttre en dåsig och trött look. Ingen bra dag med andra ord!

Jag kanske såg ut såhär..?


Fast jag kände mig såhär..!



Ähh skit i hur jag mår, det är inget som man kan ta hänsyn till numera, C-uppsats skrivandet får inte hindras.

Träffade vår handledare "Vindruvan" och blev förhoppningsvis lite klokare än innan. Pratade igenom vårat upplägg och orosmoment för att få ett så bra samarbete som möjligt. Det är inte lätt att arbeta i par.

Ikväll ska jag till R för tisdagsjuntan, vet inte vad jag ska pyssla med eftersom att jag väntar på garnet jag beställt. Men jag ska nog hitta något att virka, har lite över från förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha va söt du e!

2009-11-17 @ 21:18:39
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0