Var är löven?

God morgon!

Jaha, så hade man vaknat upp till en ny dag. Den här dagen ser dock lite annorlunda ut i kulisserna än vad den igår gjorde. Igår kväll var det nästintill orkan ute och då måste alla trädens löv blåst bort för träden runt omkring här är alldeles kala förutom något stackars löv som krampaktigt hållt sig kvar.

Allt ser naket ut och jag saknar löven på träden där borta vid dungen där jag och Taiga alltid går på morgonen. Nu kändes hela promenaden så intetsägande. Det bara gapar tomt när man ser framåt på trottoaren..

Nu har jag ganska exakt 5 timmar på mig att färdigställa hemtentan. Jag misstänker att jag kommer att hinna. Men lika bra att få det överstökat så att jag får göra något annat sen.. som att duscha t.ex.

Kommentarer
Postat av: Karin

jaa den vackra tiden är snart över:(

2009-11-03 @ 10:06:42
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0