Virkväskan

Har harvat runt med en finare papperspåse till dessa syjuntor, men idag fick jag nog. Med tanke på att jag har väskor till förbannelse så finns det en hel del att välja på. Så jag gick upp till vinden och rotade runt bland allt bråte.

Då hittade jag den här lilla söta saken som jag haft undangömd i flera år..


Hellooo Kitty!


Så nu har jag bra ordning på grejerna. Tack och lov så fick alla garner och mina färdiga värk plats i väskan tillsammans med nålar, saxar och annat bra o ha grejs.

På juntan blev det mycket snack, lite verkstad och väldigt gott fika, som alltid! Väldigt trevligt att sitta och umgås med vänner under något ordnade former. Blir sällan att man träffar kompisar på veckorna annars.

Nu ska jag slappa i soffan en stund innan jag lägger mig.. det här är den skönaste stunden på hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0