Ankan, Grodan och Patrasket

Seriöst?!

Jag sitter och tittar på Hollywood fruar eller vad det nu heter..

Anna Anka har de flesta en åsikt om. Men efter att ha sett det här programmet måste jag säga att den där Montazami-tanten är väl den mest labila i gänget. Grodorna som hoppar ur hennes mun måste ju vara manus-författade. Så många dumma kommentarer på bara en halvtimme är ju inte av denna värld!

Hon har ett hundratal läppstift utplacerade och sätter på ett nytt fult lager 3-4 gånger i timmen vilket innebär att hon lägger på läppstift i snitt 60 gånger per dag. Läppstiftet är dessutom beigefärgat och är INTE snyggt! Sen går hon till en skröplig läkare för att snygga till benen. Gubben blev väl helt till sig i trasorna när en sån där kvinna kommer in och slänger upp spirorna på britsen.. galna männskor!

Agnes-Nicole aka Patrasket ska vi inte ens nämna. Det finns för mycket att säga..

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har aldrig kollat på hollywoodfruar..fick nog av den första trailern som gick och kände att näe..jag kommer bara bli förbannad..haha

Postat av: NeMo

hahahah men nu är det slut så nu får folket hitta något annat att snacka om ;P

2009-10-06 @ 09:49:56
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0