Att göra idag

God morgon!

Sitter med min sedvanliga kopp te och surfar runt lite. Försöker komma på var jag kan hitta en snygg sleeve till min nya dator. Ska ner på stan lite senare för att köpa garn inför ikväll när Syjuntan äger rum så jag tänkte passa på att kolla vad som bjuds i sleeve-väg.

Som de flesta mornar den senaste tiden så vaknar jag av mig själv och att jag har tre fyrbenta varelser som stirrar stint på mig. Känns som att jag sovit på en teaterscen med publiken sittande och väntar på att jag ska vakna.. otrevligt!

Ska försöka hinna med så mycket som möjligt idag. Måste verkligen ta en snabb städrunda, den jag gjorde i helgen är som bortblåst. Ska hinna baka en plåt muffins. Äta, gå ut med Taiga och köpa garn. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag att stå i sista sekunden med allt.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, skämmes! Ladda ner bums och du blir frälst ;)

Mysigt med syjunta. Det skulle jag vilja gå på. Ha en fin dag!

2009-10-27 @ 11:56:39
URL: http://www.hannahnawab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0