Bonden får pussas


Bilden är lånad från tv4.se


Nu har Bonde söker Fru börjat. De ska bjuda in till gruppdejt och nu har Roger börjat.
Han kommer att bjuda in en Umeå-tjej som jag genom bekantas bekanta vet vem det är och enligt tidningen och reklamen ska de pussas i kvällens program. Det måste ju man ju se! Roger är lite av samma stuk som Fredrik som var med förra säsongen, blyg, tystlåten och lite annorlunda.

Den bonden jag ser mest fram emot att följa är däremot Thilde. Hon verkar vara en vettig person och är dessutom lika gammal som mig. Ska bli spännande att se vilka snyggingar hon väljer..

Den mysigaste och roligaste bonden att följa tror jag däremot är killen som inte vet hur man uttalar Sushi, nämligen Janne. Vilken festlig person. Kan bjuda på sig själv och verkar vara en riktig gentleman.

Per-Jörgen (Pekka) har jag inte fått något riktigt grepp om än, men det ska nog klarna mer efter kvällens program hoppas jag.

Bäst att fästa ögonen på teven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0