Fejskräm

Jag har i mitt stilla sinne alltid haft en tanke om att Apotekets hudvårdsprodukter inte håller måttet. Men idag slog jag på stora trumman och köpte mig en ansiktstvätt, Vera by CCS. Har testat den ikväll och om några veckor får jag se om jag tyckte om den. Men den löddrar bra vilket är ett måste i mina ögon. Hur ska man annars veta om man blir ren?! Den luktar gott och huden kändes ren efteråt. Det är dessutom Aloe vera i och det har min mamma alltid sagt är bra för huden. Jag tror på sånt mamma säger när det gäller hud, hon om någon borde veta..


Vera by CCS ca 80:- på Apoteket


Igår tog nämligen min Biotherm tvätt slut och jag orkade bara inte hålla på och klippa sönder tuben för att kunna tvätta fejset ikväll. Så när jag ändå var på Apoteket greppade jag den ansiktstvätt som såg bäst ut.

Har också tvättat håret med ett specialschampo ikväll för att få bort den eventuella psoriasis jag fått i hårbotten. Eftersom att min mamma har psoriasis så finns möjligheten att jag kan utveckla det. Vill ni veta lite närmare om vad det är för sjukdom kan ni läsa HÄR, eller fråga i kommentarsfältet.

Nu ska jag strax hoppa i säng. Imorgon blir en inläggs-fattig dag. Har heldag i skolan och lär vara mer än trött när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0