Helt loj

Känner mig helt seg och loj idag. Vill bara dra något gammal över mig. Hur jag ska kunna peppa upp mig inför ikväll är en stor gåta?! Har inte gjort ett jota idag och det tänker jag fortsätta med.

Ser på Rosabandet-galan och slappar i soffan. Ska strax hoppa in i duschen och försöka fräsha till det här vraket till kropp. Mitt hår skulle kunna stylas till exakt vad som helst just nu utan någon som helst stylingprodukt, då kan ni tänka er i vilket skick det är i för tillfället.

Har ännu inte bestämt vad jag ska ha för outfit ikväll och det lär väl bli något panikval i sista minuten som alltid.
Ska man dressa upp sig i en liten klänning eller något tvådelat? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: em

det blev pirata, funka :) lite dåligt med bilder togs på kameraägaren själv (jag) men men. hoppas du hittat ngt bra till ikväll.

2009-10-31 @ 18:11:25
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0