Hundägare för en dag?

Jag vill inte, eller kan inte slita mig från min nya älskling till dator. Den är så rosa och fin, lätt och magnifik.
Vill inte gå ut i rusket utanför dörren och traska på en tråkig promenad med hunden.. någon som känner sig manad?

Blev bjuden på kaffe hos mormor tidigare idag och fick köpa köttfärs av den här snygga karln för endast 10 kr /påsen. Mamma står brevid sin bror som nåt annat fån, inte så snygg hon heller..
Måste säga att webcammen på den här datorn har framkallat några skratt under dagen.


Det syns att det är bror och syster..

Ikväll blir det lugna puckar. Ska bara vara hemma i min lugna lilla vrå och slötitta på tv / datanörda mig. Måste ladda batterierna med lite Salmiakki och vila inför den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: Isak

Ja, alla datorer försöker eftersträva det mac har! dom där funktionerna är apples ideer! :)

2009-10-24 @ 16:20:07
Postat av: Katta

haha du har så rätt! Ja tur att den åldern är förbi ;)



Ohh då ska jag verkligen se den, vad handlar den kort om? är den typ som ice age filmerna för dem älskade jag :D



skön bild föresten!! hehe

2009-10-24 @ 18:02:32
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: Alexandra

hahahaha :P

2009-10-24 @ 20:10:42
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0