Hus fullt med godis och Tove på TV

Ikväll har jag piffat till morsans frisyr. Hon ska ut på stan och svänga sina lurviga till Flamingokvintetten (vilka det nu är?!) istället för att fira sin födelsedag med tårta och sånt krafs.. det gör vi på Söndag istället.


Godis för en herrans massa guldpengar


Sen skjutsade jag henne till hennes kompis på Mariedal och passade då på att svänga in på Godishuset och packa på mig en massa gottis. Ett enorm ställe med lösgodis-lådor fulla med mumsiga sorter. Nu sitter jag här och kikar på Tove från Umeå som rockar i Idol. Man blir ju stolt över den där lilla stintan!

Vem röstar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Noomie

tack det glädjer mig att höra, näe inte som på film men lite bra ideér kan man få :D

jag röstar på eddie

2009-10-10 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0