I väntan på..

Har just ätit frukost och nu började just reprisen på Idol som jag missade i fredags.
Vet iofs vem som fick lämna, men jag är nyfiken på hur de övriga uppträdandena lät.

Erik nu, har aldrig hört den här låten tidigare och det är ett minus i min bok. Har till skillnad från resten av Sverige lite svårt för den här killen. Han känns så liten och är lite för skrikig för min smak.

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av rocken.. ser fram emot Toves framträdande med The Sounds första hit. We're not living in America. Mycket bra låt!!

Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan?

Kommentarer
Postat av: Karin

Då blir det nog inget alls:)

2009-10-25 @ 13:16:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0