Katter bortskänkes!

När jag kom in efter att ha mekat med bilen (visst låter det lite coolt ändå?!) så ser jag att "någon" har rivit ner min alldeles nyinköpta lampa från hallfönstret. Den ligger i tusen bitar och ser helt död ut. Jag hann njuta av den i ca 3 dagar. Köpte den i Fredags och nu är den helt obrukbar..


Jag kommer att sakna dig..

Eftersom att min tidigare lampa i hallfönstret också gick sönder av att "någon" rev ner den gång på gång så köpte jag en billig lampa på Maxi för 39:- för att det inte skulle göra så mycket om den gick sönder. Men jag trodde att det skulle ta längre än 3 dagar innan den vandrade mot en säker gravplats på sopstationen.

Nu har en gammal lampa fått ersätta den trasiga så får vi se hur länge den håller..


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Hello, kika gärna in min video där jag visar hur man tecknar en näsa :-) Ha en fin vecka!

2009-10-26 @ 14:10:11
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0