Kneget

Jobbade igårkväll och hade ingen som helst inspiration till att skriva nåt. Ibland har man bara sånna dagar, iaf jag.

Ska jobba idag också, ska iväg om någon timme. Tänkte fixa lite lunch strax, jag åt inget igår innan jag började jobba och det fick jag ångra. Nu ser jag på mitt i naturen, det handlar om Digeldottar på Gotland. En kvinna ger dem pannkaka varje dag, snacka om lyxigt tillhåll!

Solen skiner idag och det gör mycket för dagsformen. Nu ska jag börja göra mig klar inför arbetsdagen. Direkt efter arbetet åker jag till Phs mamma för att äta middag, gott!!

Kommentarer
Postat av: Neeemooo

Antar att man som igelkott på gotland får äta vad som bjuds och pannkaka var ju inte dåligt!

Undra om de får grädde och sylt till? ;D

2009-10-18 @ 22:48:02
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0