Kyliga kopior

Första delen av dagen är avklarad. Är hemma på den obligatoriska pissrundan med Taiga och har även fått i mig nåt som ska kallas lunch. Jag vet inte riktigt om jag kan kalla det lunch, men något ätbart dock. Ska strax puttra iväg mot skolan igen och få en förhoppningsvis grundlig genomgång i vad Grounded Theory är..

Lyckades bli ovän med en kopieringsapparajt tidigt på morgonen.. det är en bedrift! Jag matade in papperna jag skulle kopiera men jag fick ingen kopia.. två gånger försökte jag men inget hände. Den stal dessutom 8 markeringar på mitt kopieringskort. Tekniska grejer ska funka.. det är A och O i skolan. Oftast är man stressad och det står en halv klass och glor på en när man ska försöka vara tekniker och förstå sig på dessa monster. Behöver jag säga att jag gav upp?

Men var inte oroliga, jag fick mina kopior tillslut. Så allt är frid och fröjd..
Nu kilar jag tillbaka till Universitetets hörsalar aka Frostens mekka. Jävlar vad kallt det är överallt.. filtar skulle dem dela ut under föreläsningarna så att man inte fryser arslet av sig. Mina händer är som isblock med små istappar längst ut som kämpar för att kunna skriva med pennan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Undrade du hur det går med jobbet när jag bor i sthlm?:) du skrev det i en kommentar... jo det går great, kan inte bli bättre, why not liksom:)

hoppas allt är fint med dig!

2009-10-12 @ 13:33:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

Jag flyttade för att jag absolut verkligen inte pallade en månad till i Kalmar. Var rent ut sagt hemskt att bo där, var olycklig under året i Kalmar.



Det går minst lika bra. Är ju bara jag som jobbar med det redaktionella och jag får massa coaching här på elle och cafés redaktion. Mycket inspiration och allt går prima!!

2009-10-12 @ 15:23:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

I see.. nej jag sitter på "riktig" redaktion nu:)

2009-10-12 @ 15:28:20
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0