Lyckan är fulländad!!

Har hela morgonen hattat runt i telefonen mellan diverse Expert butiker och MediaMarkt och eftersökt en sån där dator som jag vill ha. Läste igår att datorn skulle finnas på Expert i ett reklamblad men ingen av de två butiker i stan jag ringt till hade den i rosa. MediaMarkt skulle trots andra löften få in den nästa vecka.

Så jag bestämde mig helt enkelt för att beställa den på internet istället för att slippa trakassera butiker på det här viset. Då vet jag åtminstone att jag får hem den. När jag kommit hem och kopplat upp mig på internet börjar jag direkt söka mig fram till det billigaste alternativet. Jag slinker in på Experts hemsida och helt plötsligt ser jag att den enda butik som faktiskt har den rosa i lager är den butik jag inte ringt till. Eftersom att jag pratade med Ph i telefon avslutar jag samtalet snabbt och ringer till butiken. De hade den rosa.. Eureka!

Jag fick lägga undan en av de rosa så att jag säkert skulle få en. Säljaren informerade mig om att de går åt som smör i solsken. Snart kommer Ph förbi och hämtar upp mig så drar vi iväg till Strömpilen där butiken finns.

Sån jävla röta man kan ha.. eller kalla det tur om du vill. Jag bryr mig inte, snart är jag en lycklig ägare av en Rosa Seashell minidator från Asus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0