Mammorna söker


Bilden är lånad från karinolofsson.se


Sitter som en liten skolflicka och fnittrar till "Ensam mamma söker". Jag kom på mig själv att sitta och skrika "Pussas, Pussas!!" till teven. Det är nästan sjukt.

Självklart finns skäms-kudden nära tillhands. Speciellt när det är småpojkar i min egen ålder som står och hånglar med tjejer i 40-års åldern. Det om något känns underligt även fast bekanta till mig är tillsammans med 40 taggare och det känns heeelt naturligt.

Jag kanske måste tänka igenom det här så att jag står fast vid en åsikt ifall att någon skulle fråga..
Blir en kopp kaffe, Dragsters och lite fundering på studs!

Kommentarer
Postat av: Karin

HAHHA men gud.. jag tänkte skriva "det där är mitt favvogodis men finns typ iiingenstans". Sen ser jag att bilden är från mig själv:)

2009-10-05 @ 09:55:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0