Ni är så Lurade!

Seminariet gick bra och jag tycker att vi lyckades bra med att lura hela klassen. Jag fattade inte alls vad det var jag pratade om, men när läraren sa: -Duktigt! efter våran korta redovisning så insåg jag att vi lyckats föra dem bakom ljuset. Min första tanke var: Haha, de gick på hela grejen!

Jag pladdrade mest om medelvärde och annat skräp jag försökt förstå mig på när jag kollat på statistikuppgiften. Och mina kombatanter var inte sämre dem. De snackade på om uppgiften så att jag nästan kände mig lurad. Inga lätta bananer att knäcka..

När jag kom hem strax efter 10 inser jag att jag helt glömt bort att ringa till Vet. Göransson för att boka snipp-snipp-tid åt Alfons. Hans telefontid är mellan 8-9 och jag hade tänkt att ringa honom direkt kl 8:00 eftersom att vi börjar 8:15. Men i all hast och kaffedrickande glömde jag av mig helt. Får ringa imorgon och hoppas att vi kan få en tid rätt snart.

Nu är det dags för en liten prommis med hundrackarn och sen ska jag läsa tre artiklar inför måndagens seminarium. Det tar liksom aldrig slut med det här eviga läsandet.. och mindre lär det väl inte bli när C-uppsatsen kommer stormandes.

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0