Nyheter: Dagens Tips

Igår hittade jag en suverän bok, "Ninas Bästa Råd - Över 1600 tips och knep som underlättar vardagslivet" som jag haft i mina gömmor när jag och Ph började fundera över vilket medel det är man använder för att kalka ur en kaffebryggare. Jag kom ihåg att den har en massa tips och trix och vi hittade faktiskt det rätta svaret.


En riktig räddare i nöden!


Därför har jag nu tänkt att ge er ett tips varje dag. Eftersom att det finns en massa olika kategorier så får ni gärna komma med tips om vad ni vill ha svar på. Ni kanske har ett blixtlås som krånglar,  en blomma som aldrig vill repa sig, tips för bra ansiktsmasker eller något annat värt att ta upp?!

Kategorierna är:
-Barn
-Djur
-Odjur
-Metaller och smycken
-Blommor i vas
-Blommor i kruka
-Terass och trädgård
-Ta hand om fläckar
-Vårda mattor
-Vårda möbler
-Lite av varje
-Var rädd om dig och din kropp
-Knep för hemmet

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kanske är tankeöverföring men vi pratade också om vilket medel man använder till kaffebryggen härom dagen, men vi kom inte på vad det var - vilket är det???

2009-10-21 @ 13:03:00
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0