På väg in till damrummet..

Jag och A-S var på väg in till damrummet på Universitetet för att göra ett angenämnt besök. På väg dit pratade vi om våran tråkiga föreläsare som nästintill snackade babyspråk med oss. I samma stund som vi öppnar dörren ser vi denna föreläsare komma emot oss. Jag stelnar till mitt i meningen:

-Och när hon började prata ville jag bara.. (tystnad)..

När vi kommer in ser jag två tjejer ur klassen stå som paralyserade och bara tittar in i väggen. Vi frågar direkt vad som hänt och det visade sig att även dem hade högt och tydligt pratat illa om denna föreläsare medan de suttit i varsit bås och gjort sina behov. Sen hade denna föreläsare kommit ut ur ett annat bås som om inget hade hänt och Hört allt. En av tjejerna hade högt och tydligt sagt:

-Om hon bara kunde komma med nåt nytt!!

Det tog ett tag innan de lugnat ner sig. Vi försökte lugna ner dem lite, men det var nästintill omöjligt!
Stackars flickor som sedan ska möta denna kvinna på seminariet senare i veckan.. och stackars kvinna som blev sågad mitt i kisspausen!

Så om man vill ha en utvärdering som föreläsare om sin insats på Uni ska man sätta sig på toaletten och lyssna på rasterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0