Polisbesök

En tradig föreläsning hela dagen om diskursanalys och annat trams. Jag kan inte påstå att jag lyssnade helhjärtat på allt som sades. Jag väljer vid sådana tillfällen att ha selektiv hörsel och istället tänka på roliga saker så som syjuntan som jag ska på ikväll..

Under föreläsningen nu på eftermiddagen stövlade en man in genom dörrarna och gick genom hela hörsalen och in i en dörr som vetter till nästa hörsal, efter honom kommer ytterligare en man och två uniformerade poliser.

Jag blev djuriskt nyfiken om vad dem skulle in genom våran hörsal att göra?!  Varför inte ta dörren från korridoren?
För att stilla min nyfikenhet var jag tvungen att inbilla mig att de skulle in för att föreläsa. Men frågan varför de gick genom våran hörsal får jag nog aldrig svar på..

Ikväll blir det syjunta på Dragonfältet.. jag och R ska cykla, men jag funderar på om inte Muppen ska få stå till tjänst. Det är verkligen för kallt på kvällarna nu! Har man bil bör man utnyttja denna tills den inte funkar längre..

Kommentarer
Postat av: Karin

haha va är det?

alltså när jag tränar sent på kvällen har jag svårt att varva ned sen, och när jag tänker för mycket...

2009-10-13 @ 16:01:58
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0